Wednesday, April 4, 2007

Zimske radosti :)

Letos nam narava ni privoščila ravno prave zime ( beri - zima z velikooooo snega :). Zato sem se, z dvema prijateljema, Klemnom in Tamaro, odpravila v Francijo, na smučišče Val Thorens. Vreme je bilo sončno in brez oblačaka, ne boste verjeli, praktično cel teden :) Fovšarija? Ah ni potrebna :). Prva dva dni je malo pihalo ( da ne bo ravno popolno). Tako velikega smučišča še nisem videla... Slovenija, ga nima :) Tam lahko smučaš v treh dolinah. Skoraj tako kot, da bi bili vsi naši Julijci eno samo smučišče.

Smuča se lahko povsod! Tudi tam, kjer ni z-ratragirano! Veliko je borderjev, ki imajo tudi svoj 'jump' park ( nekateri res fuuul obvladajo 360, sploh ni noben problem zanje ), vendar še vedno prevladujejo smučarji.

Jaz sem bila border - začetnik. Prva dva dni je najbolj trpela moja rit. Vendar sem se do konca naših smučarskih počitnic kar vnesla :) Jumpat ravno še ne znam, niti ne upam, vendar sem na pravi poti...

Moje sanje so it naslednje leto, ali pa čez dve leti, v Canado. Tam je baje pravi raj za snowborderje!

Je pa Francija preklemansko draga. Pivo, v baru stane 6€, kakav 4€... kakšen sendvič 5€...Do cen drugih jedi sploh nismo prišli, ker so nas v bistvu nehale zanimat :) Vse cene so presneto zsoljene. Sneg je bil enkraten, ker smo bordali in smučali na višini med 2300 in 3200 metri, zato se sneg ni preveč topil in so bile proge popoldne še vedno dobro vozne.
Splača se v glavnem... Splača se dat kakšen euro več in uživat na pravih smučiščih...

No comments: